دستور پخت همبرگر برای رستوران دارها

.....................



دستور پخت همبرگر برای رستوران دارها

کایل بیلی این همبرگرهای خوشمزه "آبدار لوسی" را با ترکیبی از استیک چشم دنده زمین و چربی بز گوشت خوک تهیه می کند و آنها را روی رول های کره ای گیاهان دارویی سرو می کند. این نسخه ساده برای آشپز خانگی خواستار نان های گوشت گاو خرد شده و نان های بریچ فروشگاهی شده است. نمایش پرده ای10 دستور العمل برگر برتر F&W

 

چگونه آن را درست کنیم

مرحله 1    

در یک کاسه بزرگ ، 1 قاشق غذاخوری نمک کوثر را با کلم ریخته و ماساژ دهید تا نرم شود و مایع خود را آزاد کند ، حدود 4 دقیقه. کلم ها را در یک ظرف آبکش کرده و بشویید.

گام 2    

کاسه را پاک کنید. سرکه ، شکر ، دانه خردل ، 1 فنجان آب و 1 قاشق غذاخوری نمک را اضافه کنید. کلم را به مخلوط سرکه اضافه کنید ، روی آن را بپوشید و یک بشقاب را در بالا قرار دهید تا آب آن غوطه ور شود. بگذارید 2 ساعت در دمای اتاق بایستد.

مرحله 3    

در ضمن ، در یک قابلمه بزرگ ، 1 1/2 اینچ روغن نباتی را تا 325 درجه حرارت دهید. در یک کاسه متوسط ​​، صدف ها را با آرد Wondra بریزید. بقیه یك بطری ها را سرخ كنید و به آرامی هم بزنید تا طلایی حدود 7 دقیقه بماند. با استفاده از یک قاشق شکاف دار ، صدف ها را به یک صفحه حوله کاغذی منتقل کنید تا تخلیه شود. چغندرها را با نمک فصل کنید. روغن پخت و پز را رزرو کنید.

مرحله 4    

در یک کاسه متوسط ​​، گوشت گاو خرد شده را با پودر پیاز ، پودر سیر ، پاپریکای دودی ، سس ورشستیر و 2 قاشق غذاخوری هر یک از نمک کوفته و فلفل دلمه ای ترکیب کنید. به آرامی زانو بزنید تا کاملاً مخلوط شود. گوشت گاو را در هشت نان 4 اینچی تشکیل دهید. پنیر خرد شده را به چهار دیسک 2/1/2 اینچی فشار دهید. ساندویچ های پنیر را بین مایه های ریز قرار دهید. لبه ها را به هم وصل کنید تا آب بندی شود.

گام

مرحله 5    

یک تابه یا کباب پز را گرم کنید. همبرگرها را با مقداری روغن پخت و پز خلال خرد کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید تا قهوه ای در کف آن بماند ، حدود 3 دقیقه. همبرگرها را بزنید ، یک کاسه عایق حرارتی بزرگ را روی آن ها بریزید و بپزید تا متوسط ​​داخل آن شود و پنیر ذوب شود ، حدود 3 دقیقه بیشتر.

مرحله 6   

توده های آرگولا را روی قسمت های انتهایی و در بالا با همبرگرها بچسبانید. کلم ترشی را تخلیه کرده و مقداری از آن را روی همبرگر بریزید. بقیه کلم ترشی را برای استفاده دیگر رزرو کنید. با خرد و سرخ شده سرخ شده و نان های سرو شده را سرو کنید و سرو کنید

 جلوتر

کلم ترشی را می توان در آب آن یخچال کرد و پیازهای سرخ شده را می توان تا 4 روز در دمای اتاق در یک ظرف هوایی نگهداری کرد.

 یادداشت

آرد Wondra که نسبت به آرد معمولی معمولی ، دانه تر است ، در بیشتر سوپر مارکت ها موجود است.

 جفت شدن پیشنهادی

همبرگرهای شدید مانند اینها از شراب با تانن های کافی برای برطرف کردن غنیمت بهره می برند. یک کابربن قوی را از ایالت واشنگتن بریزید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پخت همبرگر در رستوران,

نوشته شده توسط آرامش در جمعه 31 مرداد 1399

و ساعت 19:26



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by javooni ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




آرامش




اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش و سبک زندگی و آدرس javooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












سفر کربلا , لاغری سریع , مد و فشن , سبک زندگی , آشپزی , اصول موفقیت در زندگی , ایده های کار در منزل , داستان جالب , نسخه های مایکروسافت , دکتر چمران , آرامش و آسایش , خرید مبلمان , سرویس خواب , جلو مبلی , خواص زنجبیل ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: